Beleidsmedewerker
Bij Ons Zorginstelling zoekt een beleidsmedewerker die van uitdagingen houdt. Bij Ons worden kinderen en jongeren in de leeftijd van +/- 5 t/m 21 jaar met verschillende problematieken begeleidt. Denk hierbij aan autisme, hechtingsproblematiek, angststoornissen etc. Dit gedrag kan zowel internaliserend als externaliserend zijn. Door middel van een persoonlijke benadering naar de kinderen en jongeren werk je samen aan ontwikkeling of stabiliteit. We willen jongeren helpen zich te ontwikkelen tot de persoon die ze in potentie willen en kunnen zijn, zodat ze zo zelfstandig mogelijk kunnen functioneren in de maatschappij. Wij begeleiden kinderen 1 op 1, maar hebben ook groepsbegeleiding.
Als beleidsmedewerker ga je aan de slag op verschillende dossiers. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, implementeren en evalueren van het beleid binnen onze organisatie. Hierbij kun je denken aan vragen over contractering en aanbesteding van zorg, over kwaliteitssystemen (ISO 9001 certificering), uitvoering en navolging van de ARBO RI&E of welke CAO moet worden nageleefd.
Jouw taken en verantwoordelijkheden zullen onder andere bestaan uit:
- Het ontwikkelen van beleidsplannen en -voorstellen op basis van interne en externe ontwikkelingen
- Het monitoren en evalueren van de uitvoering van het beleid en de daarbij behorende doelen
- Het onderhouden van contact met betrokken partijen en externe samenwerkingspartners
- Het adviseren van de directie en het management over beleidsmatige vraagstukken
- Het signaleren van trends en ontwikkelingen in de zorgsector en het vertalen hiervan naar beleid en strategie
- Het bijdragen aan de ontwikkeling en uitvoering van kwaliteitsbeleid
- Uitvoering en navolging van de ARBO RI&E
Wat vragen wij van jou?
- Een afgeronde opleiding op HBO of WO-niveau, bijvoorbeeld in de richting van Zorgmanagement, Bestuurskunde of Bedrijfskunde
- Kennis van en ervaring met het ontwikkelen en implementeren van beleidsplannen en -voorstellen
- Affiniteit met de zorgsector en de uitdagingen waar de sector mee te maken heeft
- Een strategische denker met oog voor detail en een goed gevoel voor politieke en maatschappelijke verhoudingen
- Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
- Je bent in staat om zelfstandig te werken en kunt goed samenwerken in teamverband
- Affiniteit met kwaliteitsbeheer/ beleid
- Je kunt een VOG overleggen (maximaal 3 maanden oud) of bent bereid deze aan te vragen.
Wat bieden wij jou?
- Een flexibel contract tussen de 8 á 32 uur of op ZZP basis
- Een uitdagende en afwisselende functie in een kleinschalige zorginstelling, met mogelijkheden om ook binnen de zusterondernemingen werkzaamheden te verrichten.
- Een informele en collegiale werksfeer in een jong gedreven team
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei
- Een salaris conform de CAO GGZ (afhankelijk van opleidingsniveau en ervaringsjaren)
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals eindejaarsuitkering(8,3%), kilometervergoeding, vakantietoeslag(8%) en ORT.
Enthousiast en solliciteren?
Graag ontvangen wij een motivatiebrief en je CV.
Voor meer informatie betreft de vacature kunt u contact opnemen met: Willem Bringmann +31 6 15876033 of per mail administratie@bijonszorg.nl